Menadžment centar Modus Vivendi osnovan je 2003. godine u Beogradu, sa ciljem da se bavi pružanjem pomoći i podrškom u primeni principa, tehnika i alata savremenog menadžmenta kroz treninge, obuku, praksu i razmenu znanja u Srbiji, regionu Jugoistočne Evrope i šire.
Dugoročna strategija Modus Vivendi je da kroz projekte održivog razvoja doprinese ostvarenju misije i vizije kao i celokupnom napretku okruženja i to kroz:
- Pružanje konsultantskih usluga iz oblasti menadžmenta i savremenog poslovanja,
- Stimulisanje primene rezultata istraživanja u oblasti menadžmenta i implementacije
najboljih primera u poslovnu praksu i nastavno-obrazovni proces,
- Učestvovanje u segmentima društvenog života koji se tiču unapređenja kvaliteta života i rada primenom savremenih metoda i tehnika menadžmenta,
- Organizovanje predavanja, obuka i treninga vodećih svetskih stručnjaka iz oblasti menadžmenta,
- Saradnja sa školama, fakultetima, institutima, obrazovnim ustanovama i pojedincima,
- Saradnja sa međunarodnim društvima i institucijama u oblasti menadžmenta, i izdavanje štampanog i drugog edukativnog i propagandnog materijala iz oblasti menadžmenta,
- Izrada strateških, planskih i razvojnih dokumenata na osnovu sprovedenih sektorskih analiza i istraživanja.
Dugoročna strategija Modus Vivendi je da kroz projekte održivog razvoja doprinese ostvarenju misije i vizije kao i celokupnom napretku okruženja i to kroz:
- Pružanje konsultantskih usluga iz oblasti menadžmenta i savremenog poslovanja,
- Stimulisanje primene rezultata istraživanja u oblasti menadžmenta i implementacije
najboljih primera u poslovnu praksu i nastavno-obrazovni proces,
- Učestvovanje u segmentima društvenog života koji se tiču unapređenja kvaliteta života i rada primenom savremenih metoda i tehnika menadžmenta,
- Organizovanje predavanja, obuka i treninga vodećih svetskih stručnjaka iz oblasti menadžmenta,
- Saradnja sa školama, fakultetima, institutima, obrazovnim ustanovama i pojedincima,
- Saradnja sa međunarodnim društvima i institucijama u oblasti menadžmenta, i izdavanje štampanog i drugog edukativnog i propagandnog materijala iz oblasti menadžmenta,
- Izrada strateških, planskih i razvojnih dokumenata na osnovu sprovedenih sektorskih analiza i istraživanja.